settingsGiriş Yap | Kayıt olsettings
Menüyü göster

Apple watch la mesaj gönderemiyorum.

0 oy
watch ımla her şeyi yapıyorum  . tek bir şey yapamıyorum mesaj göndermek . gönder diyorum gidiyor gibi yapıyor sonuna kadar geliyor sonra göndermiyor. watchos2 yüklü .  ayarı falan da yok ki. ne yapıcam anlamadım .
27 Şubat 2016 Watch kategorisinde finalist1406 Yeni Kullanıcı (380 puan) tarafından soruldu

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

4 Cevaplar

0 oy
mesaj gönderme işlemi hazır şablonlar ile oluyor. Bu hazır şablonlar telefon üzerinden MMS desteği ile gönderiliyor. MMS kullanımızı açın.

https://support.apple.com/tr-tr/HT204065

https://www.youtube.com/watch?v=kMhqSeNMSDA    altyazıyı açıp türkçe okuyabilirsin.

1-hazır şablon,

2-konuşarak dikte özelliği ile,

3-smiley ile MMS gerekir.

Eit:detay
27 Şubat 2016 mmes Deneyimli (4,240 puan) tarafından cevaplandı
27 Şubat 2016 mmes tarafından düzenlendi
0 oy
HAZIR şablonsuz sesimle cevap neden veremiyorum . Evet yazıp gönderemiyorum . Nerdesin diye cevap veremiyorum . İlla şablon mu olacak ?
27 Şubat 2016 finalist1406 Yeni Kullanıcı (380 puan) tarafından cevaplandı
videoyu izleyebilirsin :)
0 oy
Kardeşim Can'ım benim dikte ile yazıyo mesajı göndermiyo. Yoksa basit Bi olay farkındayım ama göndermiyor işte .
28 Şubat 2016 finalist1406 Yeni Kullanıcı (380 puan) tarafından cevaplandı
0 oy
Aynı sorun bendede var ve denediğin 4 kişidede aynı sorunu farkettim, fakat sorun şurda ortaya çıkıyor favoriler yani arkadaşlarım kısmından birine mesaj yollamak istediğinde bu sorunu yaşıyorsun.

sorunun detayı şu şekidle arkadaşlarım kısmından birine mesaj yollamak istediğinde o kişiyle daha önceden mesajlaşmış olduğun bir mesaj apple watchın mesajlar kısmında yoksa mesajın gitmiyor hatta enson mesaj yolladğın kişiye mesaj yolluyor. Yani mesaj yollarkende biraz dikkatli olun :)

sorunla ilgili aple servisine saatimi bıraktım çözüm bulamadılar yeni sürümü bekledim oda çözüm olmadı. bugün müşteri hizmetleriyle görüştüm tekrar inceleyip geri dönüş yapacaklar.

sorunu geçici olarak çözmek istersen mesaj yollamaya çalıştığın kişiye apple watchdan mesajlar kısmına gir mesaj yolla sonra aynı kişiye mesajlar kutumdan mesajını silmeden arkadaşlarımdan yani favori kişilerimden mesaj yollayabilirsin.
29 Haziran 2016 osmanulgen Yeni Kullanıcı (140 puan) tarafından cevaplandı

İlgili sorular

0 oy
1 cevap
13 Eylül 2018 Watch kategorisinde emredmmr Yeni Kullanıcı (120 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap
9 Temmuz 2018 Watch kategorisinde ilkerdrb Yardımcı (2,210 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap
5 Temmuz 2018 Watch kategorisinde Musti Yeni Kullanıcı (170 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap
30 Ocak 2018 Watch kategorisinde Ulasyilmaz Yardımcı (860 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap
21 Ocak 2018 Watch kategorisinde CybeRmaN Uzman (23,330 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap
0 oy
0 cevap
15 Mayıs 2017 Watch kategorisinde piyanist76 Yeni Kullanıcı (160 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap
31 Mart 2017 Watch kategorisinde Doğuş Yardımcı (1,660 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap
0 oy
5 cevap
9 Eylül 2016 Watch kategorisinde kayradurmus Yardımcı (1,570 puan) tarafından soruldu
Hoş geldiniz,

Sihirli Elma Soru & Cevap ile sorularınıza en kısa zamanda yanıt alabilirsiniz. Sorunuzu sorun ve diğer kullanıcılar cevap versin.

Detaylı bilgi için buraya tıklayın.

17,096 soru

21,072 cevap

15,000 yorum

14,812 kullanıcı

...